• Hjem

Levering

Når betalingen er modtaget startes leveringen. For erhvervskunder iværksættes ordren når bestillingen er modtaget.
Ved restordre vil kunden snarest muligt blive orienteret. Der kan foretages delleveringer.
Under hver enkelt vare angives leveringsformen/tiden. Ved at holde musen på ikonet angives hvor hurtigt, varen forventes at kunne leveres.

MEDshop.dk efterstræbe at ordrer indgået før kl. 12:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 12:00 bliver afsendt næste hverdag, hvis varen er på lager.

Bestillingen sendes med den ifbm. købet valgte leverandør. Er der ikke valgt nogen leverandør vælger MEDshop.dk leverandøren.

Ved størrer leveringer kan det ske at leveringsprisen ikke nøjagtigt kan beregnes ifbm. online bestilingen. Kunden vil da blive kontaktet med en pris på leveringen.

Levering af varer på paller eller varer at større vægt end 20 kg kan kunden ikke forvente at leverancen leveres længere end til gadedøren. Kontakt os hvis I f.eks. ønsker tilkøbe ekstra hjælp ifbm. leveringen (f.eks. op bæring af tungt behandlerbriks til klinikkens lokale).

MEDshop.dk kan ikke gøres ansvarlig for forsinkelser hos fragtfirmaet.

Udebliver leverancen skal MEDshop.dk kontaktes mhp. sporing af forsendelse og evt. fremsendes af ny leverance.

Leveringstiden er :

Lagervarer (95% af alle bestillinger) : ca. 1-2 dage.
Varer sendes med GLS og alternativ med andet fragtfirma, f.eks. Post Danmark.

Bestillingsvarer : ca. 5-14 dage.
Leveringstiden kan varierer og der vil ofte blive fortaget dellevering.

Leveringtider til udlandet (gælder for lagervarer):
Sverige: 1-3 dage
Norge*: 3-6 dage
Øvrigt udland: 3-10 dage
*Toldbehandlingen i Norge kan til tider tage optil 10 dage.
Fragtomkostninger vil fremgå før bestillingen afsluttes.

gls
Vi benytter primært GLS
Private: Pakker leveres til den GLS pakkeshop der vælges af kunden før bestillingen afsluttes.
Erhverv: Pakker leveres til firmaadressen i almindelig åbningstid.
Hvis der ved bestilling anføres at pakke f.eks. må stilles og dermed ikke overdrages personligt (f.eks. "må stilles i garagen"), fraskriver man sig erstatningen for evt. forsvundne pakker, da transportfirmaerne i sådanne situation ikke yder erstatning.

Specifik leveringsdag? Har I ønske om en specifik leveringsdag anbefales bestilling min 2 dage før samt at der vælges levering til GLS pakkeshop - dermed risikeres det ikke at pakken ikke kan afleveres og dermed sendes retur.

Transportskade ?

Synlige skader skal reklameres omgående til fragtfirmaet ved leveringen. Ikke umiddelbart synlige skader som først konstateres når varen pakkes ud, skal reklameres snarest og altid indenfor 5 hverdag til enten fragtfirmaet eller til MEDshop.dk. Når en transportskade konstateres skal varen pakkes ned igen og må ikke tages i brug. Al emballage gemmes mhp. evt. senere vurdering af fragtfirmaet ifbm. erstatningssagen. Tag gerne billeder som dokumentation. 


MEDshop - Denmark Klik her for at kontakte kundesupport eller

Vilkår og betingelser for fejlrapportering

Ved at indsende en fejlrapport gennem denne formular accepterer du følgende vilkår og betingelser:

  1. Indsamling af information:
    Når du indsender en fejlrapport, indsamler vi følgende informationer:

    • Detaljer om det problem, du oplever.
    • Browseroplysninger (f.eks. type, version).
    • Enhedsoplysninger (f.eks. enhedsmodel, styresystem).
    • Din IP-adresse.

    Disse data er nødvendige for, at vi effektivt kan diagnosticere og løse problemet.

  2. Brug af indsamlet information:
    De oplysninger, du giver, herunder din IP-adresse, vil udelukkende blive brugt til at identificere, analysere og løse det rapporterede tekniske problem. En kopi af fejlrapporten vil også blive sendt til ejeren af den pågældende butik, som problemet vedrører, for yderligere gennemgang og løsning. Vi vil ikke bruge disse data til andre formål uden dit samtykke.

  3. Overførsel af data:
    De oplysninger, der indsamles gennem denne formular, vil blive sendt direkte til Shoptech Consulting, vores tekniske tjenesteudbyder, som vil hjælpe med at løse de rapporterede problemer. Shoptech Consulting og butiksindehaveren er underlagt fortrolighed og vil ikke dele eller misbruge dine oplysninger.

  4. Datasikkerhed:
    Vi prioriterer sikkerheden af dine data og tager passende forholdsregler for at beskytte dem mod uautoriseret adgang, offentliggørelse eller ændring.

  5. Ansvarsfraskrivelse:
    Ved at indsende en fejlrapport anerkender du, at de indsamlede data, herunder din IP-adresse, udelukkende vil blive brugt til fejlfinding. Vi kan ikke holdes ansvarlige for problemer, der opstår på grund af ufuldstændige eller unøjagtige oplysninger i rapporten.

  6. Accept af vilkår:
    Ved at indsende din fejlrapport accepterer du disse vilkår og betingelser. Hvis du ikke accepterer dem, bedes du undlade at bruge denne formular.