• Hjem

Bliv fordelskunde hos MEDshop.dk - Udfyld formular her !

Fordelskunde hos MEDshop.dk

Nedenfor kan du se nogle af de mange gode grunde til at bliver fordelskunde hos MEDshop.dk

Som Fordelskunde hos MEDshop.dk bliver det nemmere og billigere at drive klinik.

12-30% Forbrugsartikler 

Faste rabatter på forbrugsartikler. I sparer mellem 12- 30%

på de mest benyttede produkter i klinikken.

Unikke leverandøraftaler

Få unikke priser hos mange af vores samarbejdspartnere. Hvor I 

kan finde nogle af de varer, som vi ikke har i vores sortiment.

Specielle tilbud 

Specielle tilbud på hele vores sortiment - både på forbrugsartikler,

lægeudstyr og klinikinventar. Dette afhænger af,

man tilmelder sig nyhedsbrevet.

Gratis indkøbsassistance 

Gratis indkøbsassistance, hvor vi automatisk sender et link til en

fyldt indkøbskurv. Der blot skal justeres efter

behov. Dette hjælper jer med, at spare tid på indkøb til klinikken.

Gratis fragt 

Der er altid gratis fragt som fordelskunde, når du afgiver en online

bestilling. 

Favoritliste 

Vi tilbyder en skræddersyet favoritliste, som passer til lige netop

jeres klinik. 

Betalingsservice 

Mulighed for tilmelding til betalingsservice, som gør jeres

bogholderi og administration lettere og sparer dermed tid.

Daglig nem adgang 

Vi giver vejledning på specialist niveau.

Vi tager telefonen inden for 30 sek. og besvarer mails samme dag.

Gratis support og service tilbud 

Gratis support på alt udstyr der er købt hos os og service tilbud

uden omkostninger - Vi tjekker udstyret gratis og giver en pris på

evt. reparation inden der foretages noget. 

Kalibreringsservice 

Vi tilbyder kalibreringsservice på alt udstyr i klinikken.

Vi samarbejder med førende serviceværksteder og har også vores

eget serviceværksted.

Vi tilbyder alle sundsprofessionelle at blive fordelskunde - Det er gratis og uforpligtende. 

Udfyld formular her !

hvis I ønsker at tilmelde jeres klinik.

66 10 12 20 / info@medshop.dk


MEDshop - Denmark Klik her for at kontakte kundesupport eller

Vilkår og betingelser for fejlrapportering

Ved at indsende en fejlrapport gennem denne formular accepterer du følgende vilkår og betingelser:

  1. Indsamling af information:
    Når du indsender en fejlrapport, indsamler vi følgende informationer:

    • Detaljer om det problem, du oplever.
    • Browseroplysninger (f.eks. type, version).
    • Enhedsoplysninger (f.eks. enhedsmodel, styresystem).
    • Din IP-adresse.

    Disse data er nødvendige for, at vi effektivt kan diagnosticere og løse problemet.

  2. Brug af indsamlet information:
    De oplysninger, du giver, herunder din IP-adresse, vil udelukkende blive brugt til at identificere, analysere og løse det rapporterede tekniske problem. En kopi af fejlrapporten vil også blive sendt til ejeren af den pågældende butik, som problemet vedrører, for yderligere gennemgang og løsning. Vi vil ikke bruge disse data til andre formål uden dit samtykke.

  3. Overførsel af data:
    De oplysninger, der indsamles gennem denne formular, vil blive sendt direkte til Shoptech Consulting, vores tekniske tjenesteudbyder, som vil hjælpe med at løse de rapporterede problemer. Shoptech Consulting og butiksindehaveren er underlagt fortrolighed og vil ikke dele eller misbruge dine oplysninger.

  4. Datasikkerhed:
    Vi prioriterer sikkerheden af dine data og tager passende forholdsregler for at beskytte dem mod uautoriseret adgang, offentliggørelse eller ændring.

  5. Ansvarsfraskrivelse:
    Ved at indsende en fejlrapport anerkender du, at de indsamlede data, herunder din IP-adresse, udelukkende vil blive brugt til fejlfinding. Vi kan ikke holdes ansvarlige for problemer, der opstår på grund af ufuldstændige eller unøjagtige oplysninger i rapporten.

  6. Accept af vilkår:
    Ved at indsende din fejlrapport accepterer du disse vilkår og betingelser. Hvis du ikke accepterer dem, bedes du undlade at bruge denne formular.