• Hjem

Nedenfor ses nogle at de spørgsmål vi typisk stilles. Skulle du have andre spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os.


Support

Bestilling

Hvor

Du kan bestilling online på www.medshop.dk eller ved at ringe til 66 10 12 20. Vi tager også mod fax bestilling på 70 14 16 89.

Online

Online kan du oprette dig som bruger og dermed gemme dine oplysninger (adresse, oversigt over tidligere købte varer mm) til næste gang du besøger siden. Dermed kan du ved næste besøg hurtig gennemføre en ny bestilling. 

Nem genbestilling - Se video

Vi har gjort genbestillinger nemt ved brug af både favoritlister, mulighed for at se tidligere ordre samt genbestillingslister. Disse funktioner er tilgængelige når du logger ind.

Du logger ind ved at trykke på "log ind" , som du finder i øverste højre hjørne under flagene.

Levering

Hvor lang leveringstid har I?

- Oftest leverer vi dag-til-dag. Ved seneste opgørelse var 95% af alle bestillinger afsendt indenfor 2 hverdage. På større varer (lejre, søjlevægte o.lign) er der ca. 4-7 hverdages levering, da de ofte leveres direkte fra fabrikken.
Da der kan forekomme restordre kan vi ikke altid garantere dag-til-dag levering. Vi vil altid forsøge at give så præcis og opdateret status på leveringen som muligt.

Hvor meget skal jeg betale i fragt?

- Den samlede pris på din bestilling inkl. fragt vil fremgå før bestillingen afsluttes. Fragten beregnes ud fra varenes vægt, volumen og leveringsadresse.

Kan jeg komme og afhente min bestilling hos jer?

- Ja, du har mulighed for at afhente din bestilling hos MEDshop.dk. Det kræver blot at du bestiller "afhentning" som forsendelsesmåde. Du modtager en mail når varen er klar til afhentning.


Øvrigt

Er priserne med moms?

- I webshoppen vises varerne uden moms og i parentes vises prisen med moms.
Hvis du er logget ind med en leveringsadresse udenfor EU vises priserne uden moms.

Er MEDshop.dk godkendt til e-mærket?

- MEDshop har haft e-mærket siden 2006 og hver år betalt et ret højt beløb for at få vores butik gennemgået af e-handelsfondens jurister. I november 2008, da certifikatet skulle fornys, valgte vi dog at afbryde samarbejdet med e-mærket. Vi vurderede at udgifterne til certifikatet var blevet for høje samtidig med at vi mener at have bevist, gennem de sidste mange år, at vi er seriøse omkring internethandel. Vi lever uændret op til samme krav omkring etisk nethandel som altid.

Min betaling er reserveret selvom bestillingen er annulleret?

- Når vi sletter en bestilling sletter vi også vores ret til at hæve beløbet. Betalingen kan forsat stå som reserveret i banken, hvilket vi ikke kan ændre på. Reservationen af betalingen slettet automatisk efter 30 dag. Din bank kan evt. via Nets, slette reservationen før. 

Vi er flere som overvejer at købe sammen - giver I grupperabat?

- Ja! Vi kan altid finde en god pris, særligt hvis I køber flere at de samme produkter. I sparer dermed også på fragtomkostningerne.

Vi søger produkter som I ikke har i jeres sortiment. Kan I skaffe det?

- Ja! Et af vores specialer er netop og skaffe udstyr til de rigtige priser. Vores sortiment består af et bredt udvalg af basisvarer, hvortil vi som nævnt kan skaffe øvrigt udstyr.

Vi skal udskifte en del udstyr i praksis. Kan vi spare noget ved at kontakte jer?

- Med stor sandsynlighed! Vi udarbejder gerne et uforpligtende tilbud på det I søger. Send en mail eller fax med beskrivelser af det I søger. Inden for 48 timer har I et uforpligtende tilbud. Det er da nemt!


Der henvises iøvrigt til afsnittet Betingelser for vilkår ved handel på www.MEDshop.dk


MEDshop - Denmark Klik her for at kontakte kundesupport eller

Vilkår og betingelser for fejlrapportering

Ved at indsende en fejlrapport gennem denne formular accepterer du følgende vilkår og betingelser:

  1. Indsamling af information:
    Når du indsender en fejlrapport, indsamler vi følgende informationer:

    • Detaljer om det problem, du oplever.
    • Browseroplysninger (f.eks. type, version).
    • Enhedsoplysninger (f.eks. enhedsmodel, styresystem).
    • Din IP-adresse.

    Disse data er nødvendige for, at vi effektivt kan diagnosticere og løse problemet.

  2. Brug af indsamlet information:
    De oplysninger, du giver, herunder din IP-adresse, vil udelukkende blive brugt til at identificere, analysere og løse det rapporterede tekniske problem. En kopi af fejlrapporten vil også blive sendt til ejeren af den pågældende butik, som problemet vedrører, for yderligere gennemgang og løsning. Vi vil ikke bruge disse data til andre formål uden dit samtykke.

  3. Overførsel af data:
    De oplysninger, der indsamles gennem denne formular, vil blive sendt direkte til Shoptech Consulting, vores tekniske tjenesteudbyder, som vil hjælpe med at løse de rapporterede problemer. Shoptech Consulting og butiksindehaveren er underlagt fortrolighed og vil ikke dele eller misbruge dine oplysninger.

  4. Datasikkerhed:
    Vi prioriterer sikkerheden af dine data og tager passende forholdsregler for at beskytte dem mod uautoriseret adgang, offentliggørelse eller ændring.

  5. Ansvarsfraskrivelse:
    Ved at indsende en fejlrapport anerkender du, at de indsamlede data, herunder din IP-adresse, udelukkende vil blive brugt til fejlfinding. Vi kan ikke holdes ansvarlige for problemer, der opstår på grund af ufuldstændige eller unøjagtige oplysninger i rapporten.

  6. Accept af vilkår:
    Ved at indsende din fejlrapport accepterer du disse vilkår og betingelser. Hvis du ikke accepterer dem, bedes du undlade at bruge denne formular.