• Hjem

FAQ sektioner

MEDshop.dk - Support muligheder
Mulighed for online demo?

Via dette link kan du deltage i en aftalt online demonstration af et produkt. 


Har I mulighed for at yde support via fjernadgang (Teamviewer)

Ja, ved at klikke på dette link kan du starte en online support session.

Download teamviewer support - klik her.


MEDshop.dk - Hvordan bestille jeg ?
Hvordan bestille jeg online?

Du kan bestilling online på www.medshop.dk eller ved at ringe til 66 10 12 20. Vi tager også mod fax bestilling på 70 14 16 89.

Online

Online kan du oprette dig som bruger og dermed gemme dine oplysninger (adresse, oversigt over tidligere købte varer mm) til næste gang du besøger siden. Dermed kan du ved næste besøg hurtig gennemføre en ny bestilling. 

Nem genbestilling - Se video

MEDshop.dk - Levering
Hvor lang leveringstid har I?

Oftest leverer vi dag-til-dag. Ved seneste opgørelse var 95% af alle bestillinger afsendt indenfor 2 hverdage. På større varer (lejre, søjlevægte o.lign) er der ca. 4-7 hverdages levering, da de ofte leveres direkte fra fabrikken.
Da der kan forekomme restordre kan vi ikke altid garantere dag-til-dag levering. Vi vil altid forsøge at give så præcis og opdateret status på leveringen som muligt. Typisk laver vi delleveringer hvor dette er muligt og giver mening.


Hvor meget skal jeg betale i fragt?

Den samlede pris på din bestilling inkl. fragt vil fremgå før bestillingen afsluttes. Fragten beregnes ud fra varens vægt, volumen og leveringsadressen.

Ved enkelte varer kan fragtprisen ikke beregnes ved onlinebestilling og vil derfor følge efterfølgende.


Kan jeg komme og hente min bestilling hos jer?

Ja, du har mulighed for at afhente din bestilling hos MEDshop.dk. Det kræver blot at du bestiller "afhentning" som forsendelsesmåde. Du modtager en mail når varen er klar til afhentning.


MEDshop.dk - øvrige forhold
Er priser inkl. moms?

I webshoppen vises priser primært MED moms, og med ex. moms priser i parentes. Hvis du er logget ind for erhvervskunde (f.eks. en klinik) vises priserne uden moms. 

Det samme er gældende hvis man logger ind som kunde fra et land uden for EU (f.eks. Norge).


Vi er flere som overvejer at købe sammen - er der mulighed for grupperabat?

Ja! Vi kan altid finde en god pris, særligt hvis I køber flere at de samme produkter. I sparer dermed også på fragtomkostningerne.


Vi søger produkter som I ikke har i jeres sortiment. Kan I skaffe det?

Ja! Et af vores specialer er netop og skaffe udstyr til de rigtige priser. Vores sortiment består af et bredt udvalg af basisvarer, hvortil vi som nævnt kan skaffe øvrigt udstyr. 

Send envt. link, billed eller varenummer på den vare I søger, og vi vender hurtigst muligt retur med et godt tilbud.


Vis mere >>
MEDshop - Denmark Klik her for at kontakte kundesupport eller

Vilkår og betingelser for fejlrapportering

Ved at indsende en fejlrapport gennem denne formular accepterer du følgende vilkår og betingelser:

  1. Indsamling af information:
    Når du indsender en fejlrapport, indsamler vi følgende informationer:

    • Detaljer om det problem, du oplever.
    • Browseroplysninger (f.eks. type, version).
    • Enhedsoplysninger (f.eks. enhedsmodel, styresystem).
    • Din IP-adresse.

    Disse data er nødvendige for, at vi effektivt kan diagnosticere og løse problemet.

  2. Brug af indsamlet information:
    De oplysninger, du giver, herunder din IP-adresse, vil udelukkende blive brugt til at identificere, analysere og løse det rapporterede tekniske problem. En kopi af fejlrapporten vil også blive sendt til ejeren af den pågældende butik, som problemet vedrører, for yderligere gennemgang og løsning. Vi vil ikke bruge disse data til andre formål uden dit samtykke.

  3. Overførsel af data:
    De oplysninger, der indsamles gennem denne formular, vil blive sendt direkte til Shoptech Consulting, vores tekniske tjenesteudbyder, som vil hjælpe med at løse de rapporterede problemer. Shoptech Consulting og butiksindehaveren er underlagt fortrolighed og vil ikke dele eller misbruge dine oplysninger.

  4. Datasikkerhed:
    Vi prioriterer sikkerheden af dine data og tager passende forholdsregler for at beskytte dem mod uautoriseret adgang, offentliggørelse eller ændring.

  5. Ansvarsfraskrivelse:
    Ved at indsende en fejlrapport anerkender du, at de indsamlede data, herunder din IP-adresse, udelukkende vil blive brugt til fejlfinding. Vi kan ikke holdes ansvarlige for problemer, der opstår på grund af ufuldstændige eller unøjagtige oplysninger i rapporten.

  6. Accept af vilkår:
    Ved at indsende din fejlrapport accepterer du disse vilkår og betingelser. Hvis du ikke accepterer dem, bedes du undlade at bruge denne formular.