• Hjem

Brug for hjælp?

MEDshop.dk - øvrige forhold

Kontakt os hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål herunder. 

Er priser inkl. moms?

I webshoppen vises priser primært MED moms, og med ex. moms priser i parentes. Hvis du er logget ind for erhvervskunde (f.eks. en klinik) vises priserne uden moms. 

Det samme er gældende hvis man logger ind som kunde fra et land uden for EU (f.eks. Norge).


Vi er flere som overvejer at købe sammen - er der mulighed for grupperabat?

Ja! Vi kan altid finde en god pris, særligt hvis I køber flere at de samme produkter. I sparer dermed også på fragtomkostningerne.


Vi søger produkter som I ikke har i jeres sortiment. Kan I skaffe det?

Ja! Et af vores specialer er netop og skaffe udstyr til de rigtige priser. Vores sortiment består af et bredt udvalg af basisvarer, hvortil vi som nævnt kan skaffe øvrigt udstyr. 

Send envt. link, billed eller varenummer på den vare I søger, og vi vender hurtigst muligt retur med et godt tilbud.


Vi skal skifte en del udstyr i klinikken og evt. indrette nyt - Kan vi spare noget ved at kontakte jer?

Med stor sandsynlighed! Vi udarbejder gerne et uforpligtende tilbud på det I søger. Send en mail  med beskrivelser af det I søger. Inden for 48 timer har I et uforpligtende tilbud. Det er da nemt!

Vi giver også gerne support i forbindelse med indretning af klinikken og produktvalg generelt. 

Husk vi er totalleverandør til klinikken - forbrugsartikler, lægeudstyr og klinikinventar.


Er MEDshop.dk e-mærket?

Nej, ikke længere. For en del år siden var MEDshop.dk e-mærket. Ordningen vil i dag koste os et 5-cifret beløb årligt, hvorfor vi har valgt ikke længere at deltage. Vores mange år med nethandel (siden 2003) synes vi har bevidst at vi driver seriøs nethandel.  


MEDshop - Denmark Klik her for at kontakte kundesupport eller

Vilkår og betingelser for fejlrapportering

Ved at indsende en fejlrapport gennem denne formular accepterer du følgende vilkår og betingelser:

  1. Indsamling af information:
    Når du indsender en fejlrapport, indsamler vi følgende informationer:

    • Detaljer om det problem, du oplever.
    • Browseroplysninger (f.eks. type, version).
    • Enhedsoplysninger (f.eks. enhedsmodel, styresystem).
    • Din IP-adresse.

    Disse data er nødvendige for, at vi effektivt kan diagnosticere og løse problemet.

  2. Brug af indsamlet information:
    De oplysninger, du giver, herunder din IP-adresse, vil udelukkende blive brugt til at identificere, analysere og løse det rapporterede tekniske problem. En kopi af fejlrapporten vil også blive sendt til ejeren af den pågældende butik, som problemet vedrører, for yderligere gennemgang og løsning. Vi vil ikke bruge disse data til andre formål uden dit samtykke.

  3. Overførsel af data:
    De oplysninger, der indsamles gennem denne formular, vil blive sendt direkte til Shoptech Consulting, vores tekniske tjenesteudbyder, som vil hjælpe med at løse de rapporterede problemer. Shoptech Consulting og butiksindehaveren er underlagt fortrolighed og vil ikke dele eller misbruge dine oplysninger.

  4. Datasikkerhed:
    Vi prioriterer sikkerheden af dine data og tager passende forholdsregler for at beskytte dem mod uautoriseret adgang, offentliggørelse eller ændring.

  5. Ansvarsfraskrivelse:
    Ved at indsende en fejlrapport anerkender du, at de indsamlede data, herunder din IP-adresse, udelukkende vil blive brugt til fejlfinding. Vi kan ikke holdes ansvarlige for problemer, der opstår på grund af ufuldstændige eller unøjagtige oplysninger i rapporten.

  6. Accept af vilkår:
    Ved at indsende din fejlrapport accepterer du disse vilkår og betingelser. Hvis du ikke accepterer dem, bedes du undlade at bruge denne formular.