• Hjem
Guides UDGIVET : 2024-03-15

Sådan renser du dit tympanometer

Ved hver test er der risiko for at en smule ørevoks aflejres i probespidsen. Hvis dette ikke fjernes regelmæssigt kan det arbejder sig ind i apparatets indre kapillærrør og bevirke tilstopninger og dysfunktion.

Sådan renser du proben: se video LINK

Hvis der opstår fejlmelding på apparatet kan man fjerne proben og se om fejlmeldingen forsvinder. Hvis den ikke gør det, kan det tyde på et problem længere inde i apparatet og det tilrådes at den sendes til rensning og kalibrering - LINK.

Hvis fejlmeldingen forsvinder ved at fjerne proben, kan man forsøge at rense den eller evt. udskifte den med en ny. - Probespids til Otowave og MT10 - LINK  Probespids til Easytymp - LINK

Man kan rense probespidsen med speciel rensetråd - LINK

Sådan renser du dit tympanometer

Relaterede produkter

MEDshop - Denmark Klik her for at kontakte kundesupport eller

Vilkår og betingelser for fejlrapportering

Ved at indsende en fejlrapport gennem denne formular accepterer du følgende vilkår og betingelser:

  1. Indsamling af information:
    Når du indsender en fejlrapport, indsamler vi følgende informationer:

    • Detaljer om det problem, du oplever.
    • Browseroplysninger (f.eks. type, version).
    • Enhedsoplysninger (f.eks. enhedsmodel, styresystem).
    • Din IP-adresse.

    Disse data er nødvendige for, at vi effektivt kan diagnosticere og løse problemet.

  2. Brug af indsamlet information:
    De oplysninger, du giver, herunder din IP-adresse, vil udelukkende blive brugt til at identificere, analysere og løse det rapporterede tekniske problem. En kopi af fejlrapporten vil også blive sendt til ejeren af den pågældende butik, som problemet vedrører, for yderligere gennemgang og løsning. Vi vil ikke bruge disse data til andre formål uden dit samtykke.

  3. Overførsel af data:
    De oplysninger, der indsamles gennem denne formular, vil blive sendt direkte til Shoptech Consulting, vores tekniske tjenesteudbyder, som vil hjælpe med at løse de rapporterede problemer. Shoptech Consulting og butiksindehaveren er underlagt fortrolighed og vil ikke dele eller misbruge dine oplysninger.

  4. Datasikkerhed:
    Vi prioriterer sikkerheden af dine data og tager passende forholdsregler for at beskytte dem mod uautoriseret adgang, offentliggørelse eller ændring.

  5. Ansvarsfraskrivelse:
    Ved at indsende en fejlrapport anerkender du, at de indsamlede data, herunder din IP-adresse, udelukkende vil blive brugt til fejlfinding. Vi kan ikke holdes ansvarlige for problemer, der opstår på grund af ufuldstændige eller unøjagtige oplysninger i rapporten.

  6. Accept af vilkår:
    Ved at indsende din fejlrapport accepterer du disse vilkår og betingelser. Hvis du ikke accepterer dem, bedes du undlade at bruge denne formular.