• Home

Faq Sections

Første FAQ Kategori
Første spørgsmål

Andet Spørgsmål


Ja, ved at klikke på dette link kan du starte en online support session. Download teamviewer support - klik her. . . .

Har I mulighed for at yde support via fjernadgnag (Teamviewer)


MEDshop.dk - hvordan bestille jeg ?
Hvordan bestille jeg online?

Du kan bestilling online på www.medshop.dk eller ved at ringe til 66 10 12 20. Vi tager også mod fax bestilling på 70 14 16 89.

Online

Online kan du oprette dig som bruger og dermed gemme dine oplysninger (adresse, oversigt over tidligere købte varer mm) til næste gang du besøger siden. Dermed kan du ved næste besøg hurtig gennemføre en ny bestilling. 

Nem genbestilling - Se video


MEDshop.dk - Levering
Hvor lang leveringstid har I?

Oftest leverer vi dag-til-dag. Ved seneste opgørelse var 95% af alle bestillinger afsendt indenfor 2 hverdage. På større varer (lejre, søjlevægte o.lign) er der ca. 4-7 hverdages levering, da de ofte leveres direkte fra fabrikken.
Da der kan forekomme restordre kan vi ikke altid garantere dag-til-dag levering. Vi vil altid forsøge at give så præcis og opdateret status på leveringen som muligt.


Hvor meget skal jeg betale i fragt?

Den samlede pris på din bestilling inkl. fragt vil fremgå før bestillingen afsluttes. Fragten beregnes ud fra varens vægt, volumen og leveringsadressen.

Ved enkelte varer kan fragtprisen ikke beregnes ved onlinebestilling og vil derfor følge efterfølgende.


Kan jeg komme og hente min bestilling hos jer?

Ja, du har mulighed for at afhente din bestilling hos MEDshop.dk. Det kræver blot at du bestiller "afhentning" som forsendelsesmåde. Du modtager en mail når varen er klar til afhentning.


MEDshop.dk - øvrige forhold
Er priser inkl. moms?

I webshoppen vises priser primært MED moms, og med ex. moms priser i parentes. Hvis du er logget ind for erhvervskunde (f.eks. en klinik) vises priserne uden moms. 

Det samme er gældende hvis man logger ind som kunde fra et land uden for EU (f.eks. Norge).


Vi er flere som overvejer at købe sammen - er der mulighed for grupperabat?

Ja! Vi kan altid finde en god pris, særligt hvis I køber flere at de samme produkter. I sparer dermed også på fragtomkostningerne.


Vi søger produkter som I ikke har i jeres sortiment. Kan I skaffe det?

Ja! Et af vores specialer er netop og skaffe udstyr til de rigtige priser. Vores sortiment består af et bredt udvalg af basisvarer, hvortil vi som nævnt kan skaffe øvrigt udstyr. 

Send envt. link, billed eller varenummer på den vare I søger, og vi vender hurtigst muligt retur med et godt tilbud.


Show More >>
MEDshop - Denmark Click here to contact customer support or

Terms and Conditions for Bug Reporting

By submitting a bug report through this form, you agree to the following terms and conditions:

  1. Information Collection:
    When you submit a bug report, we collect the following information:

    • The details of the issue you are experiencing.
    • Browser information (e.g., type, version).
    • Device information (e.g., device model, operating system).
    • Your IP address.

    This data is essential for us to diagnose and resolve the issue effectively.

  2. Use of Collected Information:
    The information you provide, including your IP address, will be used exclusively to identify, analyze, and resolve the technical issue reported. A copy of the bug report will also be sent to the owner of the shop related to the issue for further review and resolution. We will not use this data for any other purposes without your consent.

  3. Data Transmission:
    The information collected through this form will be sent directly to Shoptech Consulting, our technical service provider, who will assist in resolving the reported issues. Shoptech Consulting and the shop owner are bound by confidentiality and will not share or misuse your information.

  4. Data Security:
    We prioritize the security of your data and take appropriate measures to protect it from unauthorized access, disclosure, or alteration.

  5. Liability:
    By submitting a bug report, you acknowledge that the collected data, including your IP address, will be used strictly for troubleshooting purposes. We are not liable for any issues arising from incomplete or inaccurate data provided in the report.

  6. Acceptance of Terms:
    By submitting your bug report, you agree to these Terms and Conditions. If you do not agree, please refrain from using this form.